sâmbătă, 9 iunie 2012

Umeraș pentru cercei


De când mă știu pentru mine a fost o adevărată dramă momentul în care trebuia să plec undeva și trebuia să îmi aleg cerceii... Obișnuiam să-i ţin intro cutie și se amestecau între ei, se îmbârligau și cănd mă hotăram la unu model nu îi găseam perechea... asta până întro zi când m-am gândit că ar trebui să-i organizez întrun fel... La început am zis că dacă îi ţin pe cartonașele pe care veneau când îi cumpăram are să fie mai bine, a fost dar tot nu îi aveam pe toţi pe cartonașe si oricum nu îi puteam trece cu vederea pe toţi odată așa cum îmi doaream eu. Îmi plăcea când mergeam în magazine și îi vedeam pe toţi înșiraţi și îi puteam scana dintr-o privire... așa că mi s-a aprins beculeţul. Un umeraș pe care să-i agăţ! La început a fost mai primitiv, pe niște hârtii care se rupeau repede până când întro zi am intrat într-o librărie comunistă să trag ceva la xerox și am văzut acolo pe tijghia la tanti niște coli mari și destul de grosuţe de carton. Perfecte pentru ce îmi trebuia mie. Cum am ajuns acasă m-am și apucat de croit, am pus foaia de carton în două ca să fie mai rezistentă și am feliato în câteva fâșii după cum mi s-a părut mie că mi-ar trebui și pentru cerceii lungi dar și pentru cei mai scurţi. După ce am facut vro 6 fâșii de la mic la mare le-am suprapus și le-am perforat pentru șnur ca să am cum să le agăt, apoi am început să perforez fiecare fâșie in parte. Pe primul rând de sus in jos am plecat cu găurii mici date cu cel mai gros ac pe care le-am găsit prin casă. Pe acel rand am pus cerceii cu bold. Apoi pe rândul doi am dat găuri cu perforatorul și tot așa și pe următoarele fâșii până jos, numai că pe la mijloc am mai dat câteva găuri cu acul pentru că mi-am dat seama că am și cercei lungi cu bold.

Sper că vă va fi de folosinţă și vouă invenţia mea.

Următorul post va fi: "Oje ieftine și bune"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu