miercuri, 6 iunie 2012

My Make-up

My Make-up


Ca o continuare a postului anterior: "Cu ce ne pierdem timpul ONLINE " m-am apucat sa imi inventariez machiajele dar sub o alta forma... Am facut un colaj dragut care sper sa va placa.
Si acum sa va spun cate cava despre fiecare in parte... ce-mi place si ce nu-mi place ;)


Mac Studio Fix Fluid SPF15 # NW15 = un fond de ten cu acoperire medie, destul de cremos si usor de intins dar care pentru un ten cu tendinta de ingraseare rapida (cum este al meu) nu le-as recomanda.


Mac Studio Fix Powder Plus Foundation # NW20 = o prudra destul de buna daca nimeresti exact culoare care sa ti se potriveasca. Eu o intind perfect cu pensula de la Sephora peste fondul de ten de mai sus. Rezista bine si dupa cateva ore. Absoarbe grasimea din fondul de ten si lasa un aspect mat dar combinatia asta nu rezista mai mult de 6 max 8 ore totusi....


Guerlain Terracotta Light Summer Bronzing Powder # 01 BLONDES HALEES = un blush super! Il pot folosi si iarna cand tenul este mai deschis si vara cand sunt foarte bronzata.


Dior Addict Ultra Gloss # 856 = SUPER! I love it! Prima oara cand m-am dat cu el am avut o senzatie ciudata, nu eram obisnuita cu o nunta de rosu asa de aprinsa. In timp am invatat cum se poarta un ruj rosu aprins ;)


YSL MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS #1 - Luxurious Mascara = Noroc ca le-am primit cadou ca daca asi fi dat banii pe el m-asi fi ofticat ca nu mi-am luat un rimel de la Dior mai bine... este aspectos, peria buna dar dupa 3-4 ore incepe se se lase negru pe sub ochi urat!


YSL TOUCHE ÉCLAT - Radiant Touch #2 = un iluminator bun, usor de folosit pentru ca are pensula care intra exact din coltul interior al ochiului dar daca nu il dau peste fond de ten nu se vede prea bine... Este prea transparent si prea fluid.


CK Tempting Glance Intense Eyeshadow #112 Smudge = O ADEVARATA SURPRIZA! Cand le-am primit caoud cand am facut o comanda pe strawberry si ma gandeam ca e... un alt rahat! In comparatie cu un alt eyeshadow de la IL Makiage pe care am dat vrun milion asta este chair foarte bun! Se intinde bine, este foarte pronuntat si nu se strange, il folosesc cu primer.


Sephora Moonshadow Baked Palette - In the Dark = parca nici nu m-asi obosi sa scriu un review despre acet produs... culorile arata frumos in paleta ca deaia le-am si cumparat dar cand le aplici trebuie sa revii cu pensula de cel putin 7-8 ori ca sa se vada culoarea. Nu o recomand.


Mac Morning Noon & Knight Everything Eye Brush Set ( Limited Edition ) - 5pcs+1bag. Un set bun de pensule care au coada destul de mica incat sa nu te enerveze ca le porti prin geanta, parul este bun... normal ca la toate pensulele de la M.A.C. Am facut o investitie buna ;)


Sephora Classic Contour Blush/Bronzer Brush #43 = Eu folosesc aceasta pensula ca sa aplic pudra peste fondul de ten. Este super. Ma  mir cum de am cumparat-o abia acum o luna si nu mai demult. Este foarte buna, face toti banii! Recomand!


Urmatorul post va fi: "Umeraș pentru cercei"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu