marți, 1 iulie 2014

Programul de fidelitate Sephora si Loializarea Si Fidelizarea Clientilor

In opinia mea clientii loiali sunt cei care cumpara mai mult, sunt mai putin sensibili la pret, si cu toate ca detin carduri de fidelitate de la mai multe magazine care in mare ofera aceleasi produse cam la aceleasi preturi ei aleg sa se intoarca intr-un singur magazin de ficare data.

Azi voi scrie despre experienta mea cu SEPHORA

La inceputul lunii Iunie am primit in cutia postala aceasta mini-revista. In ea se gaseau doua oferte de monstre pe care urma sa le primesti la simpla vizita in magazin fara a fi conditionat de cumpararea vreunui produs...

1: la parairie - Extrait Of Skin Caviar Firming Complex 10 ml: emulsie pentru fata si baza de machiaj.



2. CLARINS - Extra-Firming  Neck Cream 15 ml, crema pentru ingrijirea gatului.

De ambele eram interesata si chiar asi fi vrut sa le incerc asa ca am mers in Plaza Militari la Sephora si le-am aratat mini-revista. Dupa ce domnisoarei de la casa i-a luat cateva secunde sa inteleaga ce doresc... de parca nu vorbeam aceiasi limba m-a rugat sa astept sa vada ce au pentru ca ea stie ca tocmai ce au dat comanda ca li s-au terminat... Ma intrebam in mintea mea cum e posibil sa li se fi terminat pentru ca eu am mers cu brosura la doua zile dupa ce am primito si era si in cursul saptmanii deci trafic putin...in fine dupa ceva asteptare s-a intors domnisoara cu 2 monstre pe care dupa ce le-a trecut pe casa de marcat cu zero lei mi le-a inmanat iar pentru clarins m-a rugat sa ii las un numar de telefon pentru a ma anunta cand le primesc. Luna a trecut, campania s-a incheiat si de anuntat nu mai m-a anuntat...

In acel moment aveam dorinta de a termina si de a pleca cat mai repede de acolo pentru ca domnisoara avea asa un aer de parca iti dadea ceva adus de ea de acasa... Cand am ajuns acasa si am scos monstrele din geanta am realizat ca de fapt erau doua esantioane a 5 ml  de la prairie - Cellular Radiance Night Cream deci cu totul altceva...

O alta experienta am avut-o tot in acelasi magazin Sephora si cu cateva zile inainte cand dupa ce am facut cumparaturi de 277 lei la casa mi-a inmanat punguta fara a pune "din partea casei" nici un esantion "atentie". Pentru mine nu conteaza... oricum de cele mai multe ori esantioanele de la parfumuri raman ratacite prin genti, dar au fost si dati cand in urma unui asemenea esantion am mers si am cumparat un parfum.

Concluzia: Ori ceva se intampla in Sephora Militari... ori Sephora in general nu isi mai permite campanii de fidelizare si loializare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu