vineri, 18 ianuarie 2013

Produse Syoss

Review-ul meu despre produsele Syoss va fi scurt pentru ca sunt produse pe care cu totii le gasim in SuperMarket-uri ba chiar la magazinul din coltul strazii si cu siguranta multe dintre voi le-ati incercat deja, asa ca va voi spune ce am incercat eu de la ei si care este parerea mea despre aceste produse:

Syoss 1-1 Negru - vopsea de par
Nu tine mai mult de 2-3 saptamani si daca te speli mai des la cap se duce chiar si mai repede.

Syoss Heat Protect - protectie pentru par
Este OK! Chiar isi face treaba, parul isi ia o textura frumoasa dupa ce il usuci cu feonul sau cu placa si nu ramane îmbâcsit. 

Syoss  Max Hold - fixativ
Asa si asa... Isi face treaba adica parul sta maciuca dar nu il recomand pentru a fi folosit zilnic sau pentru o lunga durata. Eu sunt convinsa ca de la acest fixativ parul imi cadea mult mai mult decat de obicei.

 Urmatorul post va fi: "Cupoane de reduceri"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu